Ενεργοποίηση Διπλής Επαλήθευσης (2FA) στο HEVAR

Στο πλαίσιο της συνεχούς προσπάθειας για ενίσχυση της ασφάλειας και προστασία των δεδομένων του HEVAR, έχει ενεργοποιηθεί πλέον η Διπλή Επαλήθευση Ταυτότητας (Two-Factor Authentication – 2FA) για όλους τους χρήστες.

Τι είναι η Διπλή Επαλήθευση και γιατί είναι σημαντική;

Η Διπλή Επαλήθευση προσθέτει ένα επιπλέον επίπεδο ασφαλείας στον λογαριασμό σας, απαιτώντας όχι μόνο τον κωδικό πρόσβασης, αλλά και έναν μοναδικό εξαψήφιο κωδικό επιβεβαίωσης, ο οποίος αποστέλλεται στο email σας.
Αυτό βοηθά στο να:

  • Προστατεύονται τα προσωπικά και ιατρικά δεδομένα, ακόμη κι αν κάποιος αποκτήσει τον κωδικό σας
  • Αποτρέπεται η μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση στο σύστημα
  • Ευθυγραμμίζεται το Μητρώο με τις σύγχρονες βέλτιστες πρακτικές ασφάλειας

Πώς λειτουργεί;

  1. Κάνετε είσοδο με τα συνήθη στοιχεία σας (όνομα χρήστη και κωδικό)
  2. Θα σας ζητηθεί να εισάγετε έναν εξαψήφιο κωδικό επαλήθευσης (6-digit code)
  3. Ο κωδικός αυτός αποστέλλεται αυτόματα στο email που έχετε δηλώσει
  4. Εισάγετε τον κωδικό στο αντίστοιχο πεδίο στην οθόνη
  5. Μπορείτε να επιλέξετε το κουτάκι «Να θυμάται αυτή τη συσκευή για 7 ημέρες» (Trust this device for 7 days), ώστε να μην σας ζητείται κωδικός κάθε φορά από την ίδια συσκευή
  6. Αν δεν λάβετε τον κωδικό, πατήστε το κουμπί «Επανάληψη αποστολής κωδικού» (Resend Code)
  7. Μόλις ολοκληρωθεί η επαλήθευση, θα εισέλθετε κανονικά στο σύστημα

Παράδειγμα: Αν το email σας είναι giorgos@example.com, θα δείτε ένα μήνυμα όπως:
«Ένας κωδικός έχει σταλεί στη διεύθυνση g******s@example.com»


Συχνές Ερωτήσεις

Δεν έλαβα τον κωδικό. Τι να κάνω;
Ελέγξτε τον φάκελο “Ανεπιθύμητα” (spam). Αν δεν λάβετε τον κωδικό εντός 1–2 λεπτών, χρησιμοποιήστε το κουμπί «Επανάληψη αποστολής κωδικού».

Θα χρειάζεται να κάνω αυτό κάθε φορά που συνδέομαι;
Όχι απαραίτητα. Μπορείτε να επιλέξετε «Να θυμάται αυτή τη συσκευή για 7 ημέρες» πριν υποβάλετε τον κωδικό. Έτσι, η επαλήθευση δε θα ζητηθεί ξανά για μία εβδομάδα από την ίδια συσκευή (εκτός αν καθαριστούν τα cookies ή χρησιμοποιηθεί άλλος browser).

Το email μου είναι λάθος – τι να κάνω;
Επικοινωνήστε άμεσα με την ομάδα διαχείρισης του HEVAR στο info@vascularregistry.gr για να ενημερώσετε τα στοιχεία σας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *